Wizytówkowe porady kolorystyczne dla początkujących firm

Wizytówkowe porady kolorystyczne dla początkujących firm

Projektowanie wizytówek dla Twojej firmy może być zabawne, ale wiąże się również z podejmowaniem wielu ważnych decyzji. Podczas gdy niektórzy właściciele firm nie uważają wyglądu wizytówek za priorytet, w rzeczywistości jest on ważniejszy niż wielu mogłoby się wydawać. Istotne jest nie tylko to, jakie informacje znajdują się na wizytówce, ale także kolorystyka.

Bez względu na to, jakie są Twoje cele biznesowe, posiadanie wizytówki z odpowiednimi kolorami, oprócz właściwego wykorzystania koloru, sprawi, że tym większe będzie prawdopodobieństwo, że wygenerujesz więcej biznesu, niezależnie od tego, czy szukasz klientów do dokonywania zakupów, czy partnerów biznesowych do zawierania transakcji.

Jeśli nie jesteś pewien, jaki powinien być Twój projekt przy zamawianiu usług druku kart online, poniżej znajduje się szybki sposób, aby zacząć:

  1. Twoje Logo

Jeśli Twoja firma posiada logo, a nawet krój pisma do podpisu, powinien on być punktem wyjścia dla Twojego wyboru marki i koloru. Kiedy umieścisz swoje logo na wizytówkach, będziesz musiał wybrać kolory, które będą z nim ładnie współgrać. Jeśli na przykład Twoje logo ma kolor zielony, idealnie byłoby wybrać dodatkowe kolory dla Twojej wizytówki, które są albo przylegające, albo uzupełniające się na kole kolorów. Na przykład, możesz rozważyć jasnozielone lub ciemnozielone tło dla zielonego logo, lub wybrać kolor przeciwny do zielonego, czyli czerwony. Nie ma zasad mówiących, jakie kolory można wybrać, a jakich nie, ale jeśli nie masz korporacyjnego schematu kolorów, zazwyczaj musisz go stworzyć, zaczynając od swojego logo.

  1. Wybierz, ile kolorów będą miały Twoje karty

Po wybraniu kolorów, które chcesz użyć do swoich wizytówek, ważne jest również, aby zdecydować, ile z tych kolorów chcesz użyć i gdzie idą. Możesz zdecydować, czy kolory mają wypełniać całą wizytówkę, czy tylko jej części, aby zaznaczyć pewne jej fragmenty. Firmy używają kolorów, lub ich braku, do tworzenia kontrastów, które sprawiają, że ich karty nie tylko są piękne do oglądania, ale łatwe do odczytania i skoncentrowania się na nich. Inną koncepcją, którą przyjmuje wiele firm, jest posiadanie dwustronnej karty, na której jedna strona pozostaje biała, z wszystkimi danymi kontaktowymi osoby, a druga posiada w pełni kolorowy wzór.

  1. Rozważenie wyboru czcionki

Przy wyborze czcionek i krojów pisma, które wyświetlają tekst i informacje, bardzo ważny jest kontrast. Jeśli pracujesz z tłem w jasnym kolorze, domyślnie powinien to być czarny lub inny ciemny kolor, który pasuje do Twojej kolorystyki. Czytelność jest również istotna przy wyborze czcionek, więc jeśli wybierasz czcionkę skryptową lub cienką, upewnij się, że jest wystarczająco duża, aby ją odczytać. Czcionki grube i pogrubione mogą być czytane w mniejszych rozmiarach.

  1. Zdecyduj o rodzaju papieru

Wierzcie lub nie, ale rodzaj papieru, którego używacie na wizytówki, może również wpłynąć na ich kolor. Istnieją zazwyczaj trzy rodzaje papieru, które są używane na wizytówki: Papier zwykły, matowy i błyszczący. Błyszczący papier daje połysk, który sprawia, że wygląda na wysokiej klasy, ale może być trudny do zauważenia, gdy światło z niego odbija się. Papier matowy wygląda bardzo gładko i atrakcyjnie, ale jego odpowiedni wygląd zależy od projektu graficznego. Regularne zapasy są często wybierane przez wiele firm, aby uniknąć wszelkich sztuczek i po prostu chcą projektować.

Podsumowanie

Jeśli nie jesteś pewien, jaką grafikę umieścić na swojej wizytówce, powinieneś po prostu zacząć od kolorów na logo i marki i pracować stamtąd.

Więcej na https://projektwizytowka.pl/

Previous Plusy i minusy łóżeczka dla dzieci

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Czym jest Polski Fundusz Energetyczny FIZAN

Polski Fundusz Energetyczny jest funduszem inwestycyjnym zamkniętym, realizującym w swojej istocie ideę polegającą na budowaniu wartości jego spółek portfelowych, dobranych zgodnie z wartościami oraz kryteriami wyrażonymi w jego statucie. Pośrednio

Strefa Biznesu 0 Comments

Dlaczego warto inwestować w reklamę AdWords?

Reklama AdWords to bardzo skuteczna i efektywna forma promocji firm w Internecie. Dzięki ostatnim zmianom w sposobie wyświetlania linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania stała się jeszcze bardziej atrakcyjna. Dlaczego warto

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź