Firmowy kalendarz ścienny

Firmowy kalendarz ścienny

Kalendarz ścienny to prezent, który ciągle dostarcza informacji dzień po dniu, miesiąc po miesiącu.

Pomóż swoim potencjalnym klientom zorganizować ich plany zajęć z przykuwającym uwagę kalendarzem wiszącym w widocznym miejscu na ścianie. Portretowy lub krajobrazowy, zszywany lub oprawiony w drut.

Kalendarze ścienne to przydatny, praktyczny i bardzo skuteczny prezent promocyjny. Są idealnym sposobem na zdobycie marki przed docelową grupą odbiorców przez cały rok.

Produkujemy również kalendarze do sprzedaży detalicznej. Każdy z 13 wydrukowanych stron (12 miesięcznie plus okładka z przodu) posiada dużą powierzchnię obrazu, co czyni je popularnym wyborem dla fotografów i ilustratorów. Każdego roku organizacje charytatywne, szkoły i organizacje wolontariackie polegają na sprzedaży kalendarzy ściennych, aby zebrać dodatkowe fundusze.

Przyjemną rzeczą w przypadku kalendarzy jest to, że można je stworzyć w rozmiarze, który jest odpowiedni dla Twoich wymagań. W zależności od tego, jaki rodzaj kalendarza wybierzesz, możesz nawet ustawić niestandardowy rozmiar, określając szerokość i wysokość, jaką chcesz.

Kalendarze ścienne, jak sama nazwa wskazuje, są przeznaczone do zawieszania na ścianie. Jednak kalendarz o wymiarach 5,5″ x 8,5″ idealnie wpasowałby się w każdą kabinę biurową lub biuro domowe. Właściwie to samo można powiedzieć o pozostałych rozmiarach kalendarza ściennego.

Wielkość i rozmiary kalendarzy

Podczas gdy kalendarze plakatowe 8,5″ x 11″ mogą być zbyt małe, kalendarz 27″ x 39″ byłby na tyle duży, że można by go powiesić we wspólnym miejscu pracy lub gospodarstwie domowym, aby mógł być używany przez wszystkich. Te większe rozmiary, w zależności od projektu, są na tyle duże, że można je oglądać z dużej odległości.

Na przykład kalendarze magnetyczne powinny być na tyle małe, aby nie przeszkadzały w umieszczeniu na lodówce, ale na tyle duże, aby szczegóły nadal wyróżniały się na odległość.

To samo dotyczy kalendarzy ściennych i plakatowych. Będziesz musiał wziąć pod uwagę ilość miejsca, jaką będą zajmować. Wybierając odpowiedni rozmiar, użytkownicy będą chcieli wystawić Twoje kalendarze na cały rok. Mniejsze kalendarze będą Cię mniej kosztować, ale o dużych kalendarzach niewątpliwie będą reklamować Twoją markę w większym świetle.

Chociaż rozmiar kalendarza to tylko jeden z wielu czynników, które należy wziąć pod uwagę, to z pewnością jest on ważny.

 

Czytaj więcej na: http://wydrukujkalendarz.pl/

Previous Płyty ścienne do przedpokoju
Next Co to za narkotyk?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Mieszkania w tym roku nadal będą się dobrze sprzedawać

W 2016 roku na sześciu największych rynkach w Polsce deweloperzy sprzedali blisko 62 tys. mieszkań – wynika z raportu firmy Reas. To o jedną piątą więcej niż w 2015 roku. Wyniki dalszej sprzedaży w dużej

Strefa Biznesu 0 Comments

Ulga na działalność badawczo-rozwojową dla przedsiębiorców rozliczających podatek dochodowy na formularzu deklaracji PIT 36

Od stycznia 2016 roku ulga na nowe technologie została zastąpiona przez ulgę na działalność badawczo-rozwojową (tzw. ulga B+R). Z ulgi tej mogą skorzystać: Podatnicy prowadzący pozarolniczą działalność gospodarczą i opłacający

Strefa Biznesu 1Comments

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje możliwości, jakie te serwisy dają –

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź